לעיתים יש לנו צורך להתאשפז בבית חולים מסיבות שונות. ברב המקרים מדובר באדם מבוגר שזקוק לליווי צמוד במהלך האשפוז, אך לא תמיד זה המצב. גם אנשים צעירים עלולים להזדקק לאשפוז עקב מחלה, פציעה ודברים נוספים. אחות פרטית היא שירות אשר ניתן על ידי חברות סיעוד שונות. השירות מומלץ מסיבות רבות והוא חוסך סבל רב מהמטופל שאמור לבלות מספר ימים במחלקת בית החולים.

כמו שכולם יודעים בתי החולים עמוסים מאוד, וכל חולה נוסף אשר מצטרף למחלקה מכביד עוד יותר על צוות האחיות אשר עושה כל שביכולתו על מנת למלא את כל הצרכים של כל המאושפזים במחלקות. למרות כל הרצון הטוב זה לעולם לא מספיק והחולה תמיד יחוש שהוא זקוק ליותר ממה שהוא מקבל. אחות פרטית היא הפתרון הטוב ביותר למרים כאלו.

אחות פרטית בבית חולים תל השומר

מטפלים בכל מה שצריך

נושא האשפוז כרוך בבירוקרטיה שמופיעה בדיוק ברגעים הכי. כאשר אתם מלווים אדם לבית חולים יהיה עליכם להתרוצץ בין כמה מחלקות ומשרדים וכל זאת בשביל לדאוג לעוד אישור או חתימה. טיפול פרטי יכול לחסוך מכם את כל ההסתובבות הזו ולהתרכז במה שחשוב.  אחות פרטית תהיה צמודה אל המטופל גם בשעות הלילה אשר מועדות בדרך כלל לפורענות.

ידוע ששעות הלילה לוקות בחוסר של צוותים במחלקות השונות. בנוסף האחיות הקבועות של המחלקה עייפות ומותשות ולא תמיד יש להם את הזמן לדאוג לכל בקשה של מטופלים. המאושפז נמצא בדרך כלל במצב של חוסר אונים כיוון שהוא מרותק למיטתו ותלוי לגמרי בצוות המחלקה. אחות פרטית עברה את כל ההכשרה הנדרשת על מנת לטפל בחולים.

שירות מסביב לשעון

על מנת למצוא אחות פרטית מקצועית ומיומנת יש לערות חיפוש ברשת האינטרנט. כדאי מאוד לחפש המלצות טובות לאורך זמן אשר יעידו על שביעות רצון גבוהה בקרב הלקוחות. חברה רצינית תספק מענה 24/7 ותהיה שם בשבילכם בכל הרגעים הקשים. לא כדאי לבחור בחברה לא מוכרת שמציעה שירות מפוקפק במחירים שנראית זולים מידי.

לעיתים מדובר במצב חירות כאשר עליכם להשיג אחות פרטית במהירות רבה. חברת סיעוד רצינית תחזיק צוות איכותי של אחיות ומטפלים ותוכל לספק לכם במהירות את האדם המתאים ביותר לכם ולמטופל.  אין כל סיבה להתפשר על איכות האדם שיטפל במי שיקר לכם. כדאי שהאחות תהיה דוברת את שפתו של המטופל כך שתוכל לתקשר אתו ללא תיווך של המשפחה.

חברת הסיעוד של אלי מילר הינה חברה אשר מציעה שירות של עובדים ועובדות סיעודיים איכותיים ומיומנים. החברה מתמחת בשידוך בין מטופלים למטפלים ובכך מקטינה מאוד את הסיכוי לתקלות שונות. החברת עוסקת גם השכרת אח/אחות פרטית למטרת ליווי בבית החולים או בבית הפרטי.  מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף וחשוב בנושא זה.  החברת תשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.