סיטואציות חולי מפגישות אותנו עם מציאות בתי החולים המורכבת: צוות העובדים המצומצם אל מול תפוסה מלאה של חולים. במצבים בהם יקירנו נמצאים בבית החולים, אנחנו מעוניינים לדעת שהם מטופלים כראוי ושכל צרכיהם באים על סיפוקם. לצערנו, לא תמיד צוות העובדים המסור של בית החולים יכול להתפנות לטפל בכל העובדים משום שגם כוחם מוגבל. במקרה כזה, אחות פרטית ללילה תהווה את כוח העזר המושלם שיוכל לספק לכם מרגוע וראש שקט.

מתי כדאי להיעזר בשירותיה של אחות פרטית ללילה?

  • אשפוז – במצב שבו אינכם מסוגלים להישאר לצד החולה ולדאוג לו, אחות פרטית תוכל להבטיח לכם טיפול ראוי ומסור. במצבי אשפוז, שעות הלילה עשויות להיות קריטיות וחשוב מאוד להשגיח כדי למנוע הדרדרות, או לתפוס את הדרדרות הרפואית בזמן. משמרות הלילה בבתי החולים עשויות לכלול צוות מצומצם יותר של עובדים שייאלץ להשגיח על מספר חולים במקביל במתוקף עבודתו. אחות פרטית ללילה תשגיח על יקירכם המטופל בלבד, לכן היא תהיה זמינה לכל צרכיו באופן בלעדי, ותוכל לנתר אחר מצבו הרפואי.
  • החלמה לאחר אשפוז – לאחר אשפוז ממושך או ניתוח, המטופל חוזר לביתו ומתחיל בפרק ההחלמה והשיקום. פרק זה דורש הקפדה רצינית על טיפול הולם ומעקב אחר המצב הרפואי, כדי לאתר נסיגה והדרדרות ולקדם את שיקומו של החולה. אחות פרטית לבית תוכל להקל על חולה ולסייע לו בתהליך ההחלמה המורכב, בייחוד אם מדובר במטופל שמצבו עדיין שברירי והוא חייב בליווי טיפולי צמוד. לא תמיד אנחנו יכולים לטפל ביקירינו כראוי, ולעיתים גם אם נוכל, אנחנו חסרים את הידע המקצועי הראוי. אחות פרטית עברה הכשרה רצינית ומקיפה בכל הקשור לסיעוד ולטיפול בחולים. היא תוכל להשגיח על המטופל, לעקוב אחר נתוניו הרפואיים ולהעניק לו טיפול רפואי מותאם למצבו.

אחות פרטית לילה - אלי מילר

אילו קריטריונים חשוב שיהיו לאחות פרטית ללילה?

ראשית, חשוב לוודא שהאחות היא מקצועית ומוסמכת בתחום הסיעוד משום שכך אתם מבטיחים לעצמכם טיפול מקצועי והולם. בנוסף, חשוב מאוד שהאחות תהיה סבלנית ובעלת איכויות אנושיות גבוהות. במקרה שבו המטופל אינו דובר עברית, תוכלו לבחור באחות הדוברת את שפת המטופל. כך האחות תוכל להבין את המטופל ואת צרכיו באופן טוב יותר, ולהעניק לו את המענה ההולם.

 

איך בוחרים חברת סיעוד?

הבחירה בחברת סיעוד איננה תמיד בחירה קלה. מדובר בבחירה קריטית בעלת השלכות רציניות על שלומם של יקירינו המטופלים, ולכן אנחנו מעוניינים לוודא שאנחנו בוחרים את הבחירה הראויה ביותר. לכן, חשוב לבחור בחברת סיעוד מקצועית, בעלת מוניטין והמלצות חיוביות על השירות המוצע. חברת סיעוד אלי מילר היא חברת סיעוד איכותית עם צוות עובדים מוכשר, אמין, מסור ובעל תודעת שירות וטיפול גבוהה ביותר. החברה מעסיקה אחים פרטיים ומטפלים הדוברים שפות שונות, כדי להבטיח לכם את הטיפול המותאם ביותר.

חברת הסיעוד של אלי מילר – שירותי סיעוד מתמחה בהענקת מענה לכל צרכיו של המטופל ובני משפחתו, ומעניקה מענה טלפוני של 24 שעות ביממה, עבור נוחותכם האישית.