כל אחד מגיע למצב שבו הוא נזקק לעזרה מסוימת. לא תמיד יהיה מי שיעמוד לצדו ברגעים הפחות נוחים. אכן המצבים הפחות נעימים הוא אשפוז בבית חולים. בילוי בבית חולים הוא מטבעו לא עניין נעים ותמיד טוב שיש מישהו אשר נמצא אתכם שם ודואג לכם בכל דבר שאתם זקוקים לו. המחלקות בבתי החולים נמצאות על סף קריסה ולצוות הקבוע (והמסור) לא תמיד יש זמן לדאוג לכל המאושפזים במחלקות השונות.

השגחה פרטית בבתי חולים היא בהחלט פתרון מצוין למצבים בהם אנו זקוקים לעזרה. אין  כל סיבה להתפשר על רמת השירות שאנו זכאים לה. ואם המוסד הציבורי קרי בית החולים לא מסוגל לספק לנו שירות מושלם אז רק הגיוני שנפנה לעזרת ונשכור אחות פרטית לצורך העניין.

השגחה פרטית בבתי חולים

אחות פרטית להשגחה בבית חולים

השגחה פרטית בבית חולים – משקיעים בכם

השגחה פרטית בבתי חולים תוכלו למצוא דרך פניה אל חברת סיעוד איכותית ומנוסה. היתרונות בשכירת השגחה פרטית בבית חולים הם רבים:

  • השגחה פרטית בבתי חולים תהווה תגבור לצוות הקבוע שנמצא במחלקה, היא תמלא את החלקים החסרים בהם הצוות יהיה עסוק בחולים אחרים במחלקה ותמנע מצבים של חוסר נעימות ותחושה שלא מתייחסים אליכם.
  • לאחות פרטית יש את כל הכלים על מנת לטפל. היא עברה את ההכשרה של אחות ומסוגלת לתת מענה לכל מצב רפואי.
  • מורל הוא אחד הדברים אשר נפגע משמעותית במהלך אשפוז בבית חולים. שהות השגחה פרטית בבתי חולים באופן קבוע תעלה את מצב ברוח של המטופל ותגביר את סיכוי ההחלמה.
  • מקרי חירום אינם נדירים במהלך האשפוז, אחות פרטית תדאג שבמקרה כזה המטופל יקבל את הטיפול הדרוש באופן מהיר.
  • שעות הלילה הינן השעות היותר מועדות לפורענות. אחות פרטית תשהה עם המטופל גם בשעות הללו ותדאג לו.

מסייעים לפתור את הבירוקטיה

עוד לפני שמגיעים בכלל את שערי בית החולים ישנה בירוקרטיה שהיא כורך המציאות. ההתעסקות עם הניירת היא מתישה לעיתים ובוודאי שאינה מועילה למצב הרוח הכללי. השגחה פרטית בבתי חולים עם מלווה צמוד יסייע גם בתהליכים הללו אשר לא תמיד קלים למטופל ולמשפחתו. חשוב מאוד לוודא שלאחות הפרטית יש את כל המסמכים הנדרשים אשר מעידים על ההסמכה שלה. כדאי לחפש חברת סיעוד אשר מציגה המלצות רבות מלקוחות מעבר.

אחות פרטית להשגחה בבית חולים מטעם אלי מילר

רק חברת סיעוד מקצועית ומוכרת תדאג לתיווך אמתי, חוקי ומתאים בן המטופל למטפל/ת. לא כדאי לפנות לחברה לא מוכרת אשר מנהלת את ענייניה ללא המסמכים הנדרשים. אחות בית חולים נתקלת במצבים רבים בהם היא צריכה לבחור בין שני מטופלים (מה יותר דחוף). אחות פרטית תהיה שם בשביל המטופל בכל תלונה ותיתן מענה מידי. חברת הסיעוד של אלי מילר מציעה שירות השגחה פרטית בבתי חולים ע"י השכרת מטפלים סיעודיים איכותיים, אח/אחות פרטית לליווי צמוד במהלך האשפוז בבית החולים או בית הפרטי לאחר השחרור מבית החולים. מומלץ לפנות על מנת לקבל מידע נוסף וחשוב בנושא. החברה תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.