מטפל סיעודי מוסמך הוא אמן סיעודי המתמחה במתן שירותי סיעוד לקשישים. תפקיד המטפל הסיעודי הוא לשמור על הקשישים בבית החולים לאחר מעבר ניתוח ולספק להם השגחה פרטית 24 שעות ביממה.

 

מטפל סיעודי מוסמך לטיפול בקשישים

 

מדוע צריך מטפל סיעודי מוסמך?

כידוע, שלב האשפוז בבתי החולים איננו תהליך פשוט. צוות האחים והאחיות אינו מסוגל לטפל בכל החולים ולספק להם מענה לכל בעיה ובקשה בכל שעה. לכן, במידה ומעוניין הקשיש לבקש לקום מהמיטה ולצאת ולהתהלך קצת בחוץ או לגשת לשירותים ואפילו לעשות מקלחת חמה, אין לו מענה הזמין עבורו בכל עת. תפקיד המטפל הסיעודי הוא להיות זמין 24 שעות ביממה מסביב לשעון ליד המטופל הקשיש ולסייע לו בביצוע פעולות בסיסיות אשר הוא נדרש לעשות.

כאשר מדובר בזמן ממושך בו על הקשיש לשהות בבית החולים לתקופת ההחלמה, בני המשפחה צריכים להיות זמינים בקרבתו ולספק עבורו את העזרה לה הוא זקוק. היות ומדובר במטלה שאיננה פשוטה כלל, נדרשת כל המשפחה להתגייס לצורך המשימה, לוותר על ימי עבודה רבים ועלולים גם לקרוס פיזית ומנטלית מעומס השעות שהם נדרשים להשגיח על בן משפחתם מקרוב.

 

שירותי סיעוד פרטיים של אלי מילר

אלי מילר מספק שירותי סיעוד פרטיים הכוללים מטפל סיעודי פרטי מוסמך, המציע פתרון כולל להשגחה פרטית על קשישים בבית החולים לאחר הניתוח ואף בבית המטופל לאחר ששוחרר מבית החולים. תפקידם של המטפלים הסיעודיים הוא להשגיח על הקשיש ולספק עבורו סיוע בפעולות בסיסיות הכולל עזרה במתן צרכים, היגיינה, הלבשה ומקלחת. כמו כן, המטפל הסיעודי הוסמך לסייע לקשישים הסובלים מכאבים כרוניים בגוף ולעזור להם לקום, להתיישב ולשכב בעת הצורך ולמזער את רמת הכאב בעת ביצועה כל פעולה אשר יידרש לעשות.

חברת הסיעוד של אלי מילר מציעה שירותי השגחה פרטית לקשישים מזה שנים ובעלי ניסיון סיעודי מוכח בחולים ומטופלים אשר שכבו במיטות בית החולים לתקופות קצרות וממושכות כאחד. צוות הסיעוד המוביל בישראל בחברת אלי מילר כולל מטפלים ומטפלות פרטיים ישראלים בלבד אשר כולם אמני סיעוד מומחים בתחומם.

אם יש לך צורך לספק את שירותי הסיעוד הטובים ביותר לאביך או אמך, סבך או סבתך, אל תהסס לפנות אל חברת סיעוד המספקת שירותי סיעוד מקצועיים ואישיים לקשישים. מוזמנים לבדוק מה אומרים הממליצים שלנו ולהתרשם בעצמכם.

אנו מתמחים במתן פתרון מלא לקשיש בזמן אשפוזו בבית החולים ומוכנים להיות שם עבורו בכל עת, 24 שעות ביממה.

יש לכם שאלות נוספות? התקשרו וקבלו מענה מלא לכל שאלה בכל עת.
טלפון: 054-4361227