מטפל סיעודי פרטי הוא אמן סיעוד המתמחה בטיפול בקשישים השוהים בבית החולים בזמן ההחלמה מהניתוח. אין ספק כי מטפל סיעודי פרטי להשגחה פרטית לאחר ניתוח הוא אחד הפתרונות הטובים ביותר להשגיח על יקירכם ולטפל בהם בזמן שהם הכי זקוקים לו. בזמן שהאחיות בבית החולים עסוקות בהתרוצצות בין החולים, היחס האישי אותו מקבל המטופל עשוי להיות מספר רגעים ביממה. במקרים בהם זקוק הקשיש לאדם אשר יוכל לסייע לו לקום מהמיטה, להגיע לנוחיות ואף לסייע לו באכילה ושתייה ומתן צרכים אין מי שיעמוד לרשותו ברגעים הקריטיים ביותר ובכך אף מאריכים את תקופת ההחלמה וגורמים למטופל הקשיש לסבל רב.

 

מטפל סיעודי פרטי להשגחה פרטית לאחר ניתוח width=

 

אך לא חייבים להיות כך פני הדברים, בייחוד כאשר מטפל סיעודי פרטי יוכל לעמוד לצד מיטת המטופל הקשיש בכל זמן אשר יהיה זקוק לו ובכך יוכל לעזור לו להחלים מהר יותר ולעבור את תקופת השהייה בבית החולים בצורה המגיעה לכל אדם ואדם באשר הוא.

 

מטפל סיעודי פרטי להשגחה פרטית לאחר ניתוח 24 שעות ביממה

אחד הדברים החשובים ביותר לקשישים הוא הביטחון האישי וכן שיש מישהו העומד לצדם ברגעים הקשים ביותר ויוכל לסייע להם בזמן שיזדקקו לסיוע בעת הפעולות השגרתיות והיומיומיות שעליהם לעשות בעת שהייתם בבית החולים. המטפל הסיעודי יעמוד לרשות הקשיש המטופל 24 שעות ביממה ויבטיח לתת לו כל עזרה אשר יצטרך בעת העדרם של בני המשפחה הקרובים.

המטפל הסיעודי הנו בעל ניסיון של שנים רבות בתחום הסיעוד והוא גם אמן סיעוד המתמחה בטיפול בקשישים. משמעות הדבר היא שמלבד הפעולות השגרתיות אותן הקשיש צריך לעשות, עולים גם מדי פעם מקרים בהם המטופל אינו יכול לקום מהמיטה או מהכיסא ונדרש אדם בעל ניסיון ומיומנות בביצוע פעולות אלו וכל זאת מבלי לפגוע במטופל בזמן ביצוע פעולות אלו ובכך למנוע ממנו לסבול מכאבים ככל הניתן.

 

מטפל סיעודי פרטי בעל ניסיון עשיר בטיפול בקשישים, עושה זאת באהבה וביחס חם ואמתי כלפי כל המטופלים הקשישים תוך אמונה שלמה כי מגיעה להם הטיפול הטוב ביותר והחלמה מהירה גם ברגעים הקשים יותר בהם עליהם לשהות בבית החולים ימים, שבועות ולפעמים גם חודשים לאחר ניתוח. אלי מילר שירות סיעוד של מטפלים ומטפלות פרטיים הזמינים בכל עת לטיפול בקשישים בבית החולים ובבית להשגחה פרטית לאחר ניתוח ובתקופת ההחלמה וישמחו לעמוד לרשותם בכל עת ולתת להם את הטיפול הטוב ביותר, יחס חם, אדיב ומקצועי.

 

לפרטים נוספים על מטפל סיעודי פרטי, מוזמנים ליצור עמנו קשר:

054-4361227