שירותי סיעוד פרטיים נועדו לסייע למטופלים וקשישים השוהים בבית החולים לתקופת האשפוז וההחלמה מהניתוח לפרקי זמן קצרים וארוכים כאחד. שירותי הסיעוד כוללים מטפלים ומטפלות פרטיים אשר זמינים 24 שעות ביממה לצד מיטת הקשיש ומספקים עבורו פתרון סיעודי לביצוע המטלות והפעולות היומיומיות שעליו לבצע.

שירותי סיעוד פרטיים והסיוע לקשישים

שירותי הסיעוד הפרטיים נועדו להקל הן על בני המשפחה והמכרים של הקשיש והן על סגל בית החולים אשר מתקשה לספק מענה צמוד לכל מטופל ומטופל בכל עת. מטפלים פרטיים של חברת הסיעוד הפרטית בראשו של אלי מילר, מספקים שירותי סיעוד והשגחה פרטית ליד מיטת המטופל ובכך מאפשרים לו לבצע את כל הפעולות אותן הוא נדרש לבצע במהלך תקופת שהותו בבית החולים.

שירותי סיעוד פרטיים - אלי מילר

המטפלים הפרטיים הם מומחי סיעוד בעלי סבלנות ומקצועיות בכל הנוגע לטיפול בקשישים. כאשר נדרש המטופל לקום מהמיטה ולהתהלך בחוץ או לבצע כל פעולה אחרת כגון שיבה, שכיבה וקימה, מקלחת, שירותים ועוד, הוא מקבל מטפל פרטי 24 שעות אשר יסייע לו לקבל את כל התנאים הבסיסיים אותם הוא צריך לקבל.

מלבד הטיפול החם והמסור, שירותי הסיעוד הפרטיים מאפשרים לסגל בתי החולים להתפנות אל החולים הסובלים ממצבים קשים יותר ובכך אף להציל חיים. כך גם הסגל וגם בני המשפחה של הקשישים יכולים להוריד את רמת המתח והלחץ סביב הקשיש לאורך שעות היממה ולאגור כוחות חדשים לימים קשים יותר.

הצוות הסיעודי של חברת שירותי הסיעוד של אלי מילר מטפל סיעודי פרטי המכיל את מיטב המטפלים והמטפלות הישראלים אשר הוכשרו לתת מענה מקצועי וסיעודי לכל הקשישים השוהים בבתי החולים בישראל. הטיפול והסיוע לקשישים בתקופת שהותם בבית החולים חשובה מאוד לתהליך ההחלמה של הקשישים השוהים במשך מספר שבועות וחודשים אשר נאלצים לבצע משימות שהם לרוב מתקשים לעשותן ללא עזרה וסיוע של גורם מקצועי ומוסמך לכך.

עד כה הקשישים אשר אינם מקבלים שירותי סיעוד פרטיים נאלצים להתמודד בשגרה היומיומית עם חוסר זמינות והענות לבקשותיהם מצד הצוות המקצועי בבית החולים בגלל העומס והלחץ העומד בפניהם והעדיפות המקצועית לתת מענה רפואי ותרופתי אל המטופלים אשר צריכים את עזרתם באופן דחוף.

כאשר כל העומס נופל על בני המשפחה, תהליך השיקום ארוך מהרגיל ובכך גורם לקושי רב וסבל מצד הקשישים המטופלים בבית החולים. אנו מאמינים כי מגיע להם לקבל את הטיפול הטוב ביותר ובדיוק לשם כך בנינו את שירותי הסיעוד הפרטיים המובילים בישראל באמצעות צוות מקצועי ומיומן של אחים ואחיות פרטיים הזמינים 24 שעות ביממה לטיפול והשגחה פרטיים בבתי החולים ובבית המטופל הקשיש.

לפרטים נוספים על שירותי סיעוד פרטיים התקשרו עכשיו:

054-4361227