חברת סיעוד אלי מילר היא בין חברות הסיעוד המובילות כיום במענה הפרטי לכל צורכי הסיעוד הנצרכים לכל מקום בארץ. החברה של אלי מילר היא בין חברות הסיעוד הבודדות שנותנות מענה של צרכי סיעוד גם לשעות או שעה בודדות של שירותי סיעוד. שירותי סיעוד לפעולות ספציפיות, כגון מקלחת, החלפות טיטול, מתן ארוחות וכו'.

חברת סיעוד אלי מילר היא בין חברות הסיעוד האיכותיות ביותר המונה אחים ואחיות מוסמכים, מטפלים ומטפלות סיעודיים ישראלים פרטיים מקצוענים, אחים ואחיות העובדים במחלקות השונות בבתי החולים ועקב הימצאותנו בשטח צירפנו אלינו אחים ואחיות שבזמנן הפרטי נותנים מענה וסיוע לחברתנו.

יתרונות חברת סיעוד אלי מילר

 

אנו בחברת אלי מילר סיעוד מספקים שירותי סיעוד,אחים ואחיות ומענה אנושי 24 שעות ביממה.

  • שירותי הסיעוד ניתנים בבתים הפרטיים והן למוסדות רפואיים,שיקומים,בתי חולים וכל זאת בליווי מענה אנושי זמין.
  • שירות סיעודי מלווה על ידי צוות של מטפלים ומטפלות סבלניים,מנוסים,איכותיים וכמובן אמפטיים כלפי המטופלים ומשפחתם וכמובן בזמינות של מענה אנושי של מנכ"ל החברה בעצמו.
  • 24 שעות ביממה סביב השעון.אחים ואחיות מקצועיים סבלניים איכותים בעלי
    תודעת שירות ואיכות שירות גבוהה ביותר,כמעט לכל מקום בארץ ובכל זמן נתון.
  • 24 שעות ביממה על כל שאלה ויעוץ הנצרכת בזמן אמת.
  • 24 שעות ביממה החלפת זונדה או קטטר ,עירויים,השגחת אח או אחות צמודים לבית או לבתי החולים
  • תודעת שירות ואיכות שירות גבוהה ביותר ברחבי הארץ ובכל זמן נתון.
  • חשיבות עליונה לזמינות מענה אנושי 24 שעות ביממה ולכל שאלה ויעוץ בנושא אחים ואחיות פרטיים ושירותי סיעוד

חשוב לנו שתקבלו בכל רגע נתון מענה אנושי מקצועי וברור על על כל עזרה הנצרכת בפתרונות סיעוד ותמיכת צוות רפואי של אחים ואחיות!

מטפלים ומטפלות סיעודיים ישראלים שהכרתי במסגרת טיפול הסיעודי בבעלי מוגבלויות ונכות בפרט במסגרת הטיפול בנכי צה"ל דרך מלווים ומלוות של משרד הביטחון. חברת סיעוד אלי מילר היא בין חברות הסיעוד הבודדות שנותנות מענה טלפוני ישיר 24 שעות ביממה על ידי מנכ"ל החברה בפועל ללא מזכירות אלקטרוניות והשארת הודעות, זמינות מידית לכל שאלה ויעוץ.

חברת סיעוד אלי מילר היא בין חברות סיעוד הבודדות שנותנת מענה מידי בשטח לכל צורך סיעודי תוך שעתיים שלוש ואף פחות, בין לשירותי אחים ואחיות בין לשירותי מטפלים ומטפלות על ידי היותנו זמינים בכלי תחבורה.

חברת סיעוד אלי מילר היא בין חברות הסיעוד הבודדות שמנכ"ל החברה אלי מילר נמצא בשטח בתי חולים והשיקומיים בפועל ועובד שם ועל ידי כך ראה בפועל את כל העובדים, מטפלים ומטפלות, אחים ואחיות שבשטח וצירף את הסבלניים והאיכותיים ביותר לחברתו.
חברת סיעוד אלי מילר היא בין חברות סיעוד המובילה באיכותה על ידי מטפלים ומטפלות, אחים ואחיות בעלי תודעת שירות
ואיכות שירות עולמית. נשמח לעמוד לשירותכם בכל זמן ועת לכל מקום בארץ.

רפואה שלמה.
אשמח לעזור בכל שאוכל ,שלכם באהבה 24 שעות ביממה ,אליהו מילר.