באזור המרכז ישנו ריכוז גדול של בתי חולים. את בתי החולים מגיעים מדי יום מאות אנשים אשר זקוקים לסיוע רפואי.

למרות כל הרצון הטוב בתי החולים פועלים 24/7 והמחלקות השונות עמוסות מאוד. הצוותים הרפואיים עושים כמיטב יכולתם. לא תמיד זה מספיק ומצב זה עלול להביא להזנחה מסוימת של חלק מהמטופלים עקב לחץ ומחסור בידיים עובדות.

אחות פרטית אשר תלווה את המטופל באופן פרטי היא פתרון מצוין למצב. ישנם יתרונות רבים בשכירה של אחות פרטית. כל שכן במצב שבו נמצאות רה מחלקות בתי החולים באזור המרכז. על מנת להשיג אחות פרטית מומלץ לפנות אל חברת סיעוד מקצועית אשר מתמחת בנושא. ישנן חברת סיעוד רבות וכדאי לחפש אחת מומלצת אשר יש מאחוריה לקוחות רבים ומרוצים.

אחות פרטית בתל אביב

 

אתכם לאורך כל הדרך

מהרגע שבו תיכנס האחות הפרטית אל חייכם תרגישו מיד שיש מישהו שדואג לכם. מעבר להכשרה הרפואית שלה האחות הפרטית היא גם בן אדם שאכפת לו.

עובדה זו חשובה מאוד בכל הנוגע לטיפול במצבים פחות נעימים. העלאת המורל בקרב משפחת המטופל והמטופל עצמו חשובה מאוד להצלחת הטיפול ויכולה מאוד לסייע לו בתהליך.

כאשר אתם נכנסים בשערי בית החולים ישנם מספר הליכים בירוקרטיים אשר יש לצלוח. עזרה של אדם נוסף ברגעים אלו תחסוך לכם זמן רב ותסכול.  בית החולים בהיותו מוסד ציבורי יבקש מכם אישורים שונים על מנת להתחיל בתהליך האשפוז. זוהי סיבה נוספת לשכור אחות פרטית. אמנם זה לא העיסוק העיקרי שלה אך היא מכירה את הנפשות הפועלות ותסייע מאוד לתהליך.

 

אשפוז לאחר פציעה

לא תמיד מדובר באדם מבוגר ולעיתים זהו אדם צעיר אשר הגיע לבית החולים בנסיבות של פציעה או מחלה. מאושפזים בכל גיל זקוקים לסיוע. פניה אל חברת סיעוד מקצועית תביא לכם את העובד הטוב והאיכותי ביותר. לא כל חברה מיומנת בשידוך נכון בים מטפל למטופל.

הקשר ביניהם הוא חשוב מאוד ועלול להערים קשיים על מהלך הטיפול באם לא מתקיימת מערכת יחסים וקשר טוב ביניהם.

חברת הסיעוד של אלי מילר מציעה שירות של השכרת עובדים סיעודיים מנוסים, מטפלים מסוגים שונים ואח/אחות פרטית להשגחה צמודה בבית החולים או בבית הפרטי. ניתן לשכור אחות פרטית למשלך כמה שעות ביום או אפילו למספר ימים או שבועות. הכול תלוי בצרכים הספציפיים של כל מטופל.

כאשר באים לשכור אחות פרטית חשוב לוודא שהיא בעלת כל הכישורים שנדרשים לשם כך.

האחות הפרטית תשהה לצד המטופל בכל מהלך הטיפול ותדאג לכל צרכיו. הדאגה מתבטאת ביותר מאשר טיפול רפואי גרידא ומהווה גם אוזן קשבת. המורל במהלך אשפוז הוא גם ככה ירוד. אדם אשר מלווה באופן פרטי יעלה את הסיכוי להחלמה. כדאי לפנות על מנת לקבל מידע נוסף וחשוב בנושא זה.