חברת הסיעוד של אלי מילר מציעה צוות אחיות ומטפלים פרטיים מקצועיים שקורצו מהחומר האנושי האיכותי ביותר ובעלי ניסיון טיפולי וסיעודי בכל מחלקות בתי החולים. חברת הסיעוד של מילר מעניקה מענה מסור לכל החולים הזקוקים לו, החל משעה סיעודית ביום ועד לטיפול של 24 שעות ביממה. לנוחיותכם, צוות רפואי הדובר מספר שפות כך שיקירכם המטופל יוכל לחוש בנוח עם אחות פרטית הדוברת את השפה שלו ומגיעה מרקע תרבותי דומה.

למה כדאי לבחור באחות פרטית לזריקות?

במקרה שבו החולה שרוי בתהליך רפואי מורכב או בתהליך שיקום ארוך ומתמשך, עליו לקבל טיפול רפואי צמוד ומסור.

  • פעולות רפואיות מורכבות – ישנם חולים הזקוקים לטיפול רפואי מורכב מחוץ לבית החולים. לעיתים, הם אינם יכולים לגשת לקופת החולים כדי שאחות תטפל בהם ולעיתים הם זקוקים לטיפול אחיות בשעות שבהן האחיות אינן עובדות, כמו שעות הלילה. אחות פרטית תוכל להחליף למטופל תחבושות, לטפל בכוויות, להחליף זונדה ועוד.
  • אמפתיה – אחד מהמאפיינים החשובים ביותר לאחות פרטית מקצועית ואיכותית היא יכולות האמפתיה והסבלנות. אחות פרטית מהווה אוזן קשבת למטופלים ומפיגה את בדידותם ועצבותם, בייחוד כאשר בני משפחתם אינם יכולים להתפנות לטיפולם ולביקורם. תופעות הדכדוך והעצבות צצות באופן טבעי כחלק מההתמודדות עם מצב רפואי מורכב שמאלץ את המטופלים לשנות את שגרת חייהם. במקרה כזה, האחות תוכל להקל על תחושותיו של המטופל.
  • טיפול צמוד בבית החולים – אחות פרטית בבית החולים תהווה תוספת מבורכת לטיפול במטופל. במקרה שבו אינכם מרוצים מהשירות הרפואי בבית החולים ואינכם יכולים להעביר את יקירכם המטופל, או במקרה שבו הצוות הרפואי המסור בבית החולים קורס תחת עול העבודה העמוס, אחות פרטית תוכל לדאוג למטופל ולהשלים את הטיפול הרפואי.

 

אחות פרטית לזריקות

אחות פרטית לזריקות

אחות פרטית לזריקות דרושה במקרים בהם המטופל זקוק לזריקות שונות, כחלק מהתהליך הטיפולי, אחות פרטית תוכל להעניק למטופל את הטיפול ההולם. לעיתים, כפי שכבר ציינו, המטופל אינו יכול לגשת לקופת החולים או לעיתים הוא צפוף בזמן. אחות פרטית המוזמנת לבית לביצוע זריקות, תבטיח לו טיפול מותאם ללוח זמניו, עדין, רגיש ואנושי מבלי להטריח אותו.

דגשים לבחירת אחות

חשוב מאוד שהאחות תהיה מקצועית, יסודית, מוסמכת בלימודים מתאימים ובעלת הניסיון המתאים. בנוסף, ישנם קריטריונים נוספים לבחירת אחות. כימיה בין המטופל לאחות הפרטית היא חשוב מאוד לצורך קיומו של קשר טיפולי שבו המטופל ירגיש בנוח לשתף את האחות בתחושותיו האישיות, הפיזיות והנפשיות. אם המטופל אינו דובר עברית, תוכלו לבחור באחות פרטית הדוברת את השפה שלו כדי להבטיח מענה הולם ומותאם לצרכיו. בנוסף, אם המטופל הוא סיעודי, חשוב לוודא שהאחות מבצעת תהליכי ניקיון, החלפת בגדים ומקלחות.

עלויות טיפול

קופות חולים אחדות מציעות סבסוד עבור הזמנת שירותיהן של האחיות הפרטיות. צרו קשר עם קופת החולים כדי לוודא אם מגיע לכם סבסוד.